Buitenhof-tuinmeubelen.nl 8.6 6265

Vragen op categorie

Zoek in veelgestelde vragen

  • Coronavirus

    • Zijn de showrooms nog geopend?

      Helaas zijn alle showrooms in België (voor onbepaalde duur) gesloten. Om u toch van dienst te kunnen zijn, zijn wij alle dagen bereikbaar van 9.00 s ’morgens tot 22.00 s, avonds. Er zit een team van verkoopspecialisten voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en bestellingen te plaatsen.

    • Kan ik nog steeds advies krijgen en mijn bestelling plaatsen?

      Ja, dat is zeker mogelijk. U kunt ons verkoopteam 7 dagen per week van 09.00 tot 22.00 bereiken voor al uw vragen en voor het plaatsen van bestellingen. Wij kunnen u ook een persoonlijk advies geven door een 3D tekening voor u te maken van uw tuin of terras.

    • Wat is de levertijd van tuinmeubelen?

      Bijna de gehele collectie is op voorraad en kan binnen drie werkdagen geleverd worden.

    • Kan ik mijn bestelling nog afhalen in de winkel?

      Dat is helaas niet mogelijk. Wij kunnen uw bestelling opsturen met BE post of wij kunnen de bestelling bezorgen. U kunt contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Wij gaan er zeker voor zorgen dat de bestelling bij u thuis geraakt.

    • Wordt er nog thuis bezorgd?

      Ja, er wordt in geheel Belgie nog steeds thuisbezorgd en alle leverafspraken die al gemaakt zijn gaan door. Wanneer daar plots verandering in komt dan nemen wij direct contact met u op. Door de huidige omstandigheden, mogen wij voor uw en onze veiligheid niet meer via binnen naar uw tuin. Dit betekent dat wij buitenom naar uw tuin moeten kunnen. Zo doen wij er alles aan om u alsnog optimaal van dienst te kunnen zijn! Is het niet mogelijk om buitenom naar uw tuin te gaan? Dan zullen wij uw tuinmeubelen bij de voordeur moeten afleveren. Wij verzoeken u te betalen met een bankcard of creditcard.

    • Hoe kan ik een afspraak maken voor de bezorging van mijn tuinmeubelen?

      Wanneer uw bestelling volledig op voorraad is nemen wij contact op om een bezorgafspraak te maken. U kunt ons natuurlijk ook zelf bellen of mailen om een bezorgafspraak te maken.

    • Kan ik de afspraak voor de bezorging van mij tuinmeubelen vervroegen?

      Ja, dat is vaak mogelijk. Als u al een afspraak heeft staan, dan betekent het dat de bestelling op voorraad is. U kunt bij onze klantenservice navragen of wij de tuinmeubelen dan al eerder kunnen bezorgen.

    • Dien ik een aanbetaling te doen bij een bestelling?

      Nee, dit vragen wij niet van u. De volledige betaling kunt u voldoen bij de levering.