Buitenhof-tuinmeubelen.nl 8.6 6265

Vragen op categorie

Zoek in veelgestelde vragen

  • Coronavirus

    • Zijn de showrooms nog geopend?

      Al onze winkels zijn weer geopend! Wij verwelkomen u graag weer in één van onze ruime showrooms. Ook nemen wij de nodige maatregelen zodat u veilig kunt winkelen. Daarnaast staan we ook nog online voor u klaar. Wij zijn alle dagen bereikbaar van 9.00 's ochtends tot 22.00 's avonds. Er zit een team van verkoopspecialisten voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en bestellingen te plaatsen.

    • Kan ik nog steeds advies krijgen en mijn bestelling plaatsen?

      Ja, dat is zeker mogelijk. U kunt ons verkoopteam 7 dagen per week van 09.00 tot 22.00 bereiken voor al uw vragen en voor het plaatsen van bestellingen. Wij kunnen u ook een persoonlijk advies geven door een 3D tekening voor u te maken van uw tuin of terras.

    • Wat is de levertijd van tuinmeubelen?

      <p><span>Bij ieder product op de webshop staat een voorraadindicatie vermeld. Wanneer wij de tuinmeubelen bij aankoop op voorraad hebben, kunnen wij deze binnen 1 week bij u leveren. Wanneer de tuinmeubelen helaas niet op voorraad zijn dan krijgt u bij aankoop een richtdatum. Deze datum is niet definitief maar geeft een goede indicatie wanneer u de tuinmeubelen ongeveer kunt verwachten. U dient er wel rekening mee te houden dat deze richtdatum anders is dan de daadwerkelijke leverdatum. Wanneer wij alle meubelen in ons magazijn binnen krijgen dan zullen wij contact opnemen om een definitieve leverdatum met u af te spreken. U zult de meubelen dan een aantal dagen later in huis hebben. <br /> <br />Wanneer u hier verder vragen over heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. <a href="/contact"><span style="color: #99cc00;">&gt; Bekijk contactmogelijkheden</span></a></span></p>

    • Kan ik mijn bestelling nog afhalen in de winkel?

      Ja, dat is mogelijk! Dit doet u door in het bestelproces aan te geven dat u uw bestelling wilt afhalen in de winkel.

    • Wordt er nog thuis bezorgd?

      Ja, er wordt in geheel Belgie nog steeds thuisbezorgd en alle leverafspraken die al gemaakt zijn gaan door. Wanneer daar plots verandering in komt dan nemen wij direct contact met u op. Door de huidige omstandigheden, mogen wij voor uw en onze veiligheid niet meer via binnen naar uw tuin. Dit betekent dat wij buitenom naar uw tuin moeten kunnen. Zo doen wij er alles aan om u alsnog optimaal van dienst te kunnen zijn! Is het niet mogelijk om buitenom naar uw tuin te gaan? Dan zullen wij uw tuinmeubelen bij de voordeur moeten afleveren. Wij verzoeken u te betalen met een bankcard of creditcard.

    • Hoe kan ik een afspraak maken voor de bezorging van mijn tuinmeubelen?

      Wanneer uw bestelling volledig op voorraad is nemen wij contact op om een bezorgafspraak te maken. U kunt ons natuurlijk ook zelf bellen of mailen om een bezorgafspraak te maken.

    • Kan ik de afspraak voor de bezorging van mij tuinmeubelen vervroegen?

      Ja, dat is vaak mogelijk. Als u al een afspraak heeft staan, dan betekent het dat de bestelling op voorraad is. U kunt bij onze klantenservice navragen of wij de tuinmeubelen dan al eerder kunnen bezorgen.

    • Dien ik een aanbetaling te doen bij een bestelling?

      Nee, dit vragen wij niet van u. De volledige betaling kunt u voldoen bij de levering.