Wij gebruiken cookies om uw online gebruikerservaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Instellingen aanpassen

Service aanvraag melden

BuitenHof Tuinmeubelen streeft binnen alle processen naar de hoogste kwaliteit. Mede daarom hebben wij het complete proces van ontwerp tot productie en levering in eigen hand. Desondanks kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over onze service of product(en). Met behulp van het klachtenservice aanvraag formulier kunt u uw klacht gemakkelijk en snel melden. 

Klachtenservice aanvraag formulier
Voor al uw klachten willen we u vragen om contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer, e-mailadres of chat.
NL: 0165 52 67 71
BE: 038 08 05 52
service@buitenhoftuinmeubelen.nl
service@buitenhoftuinmeubelen.be

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Beschadigingen?
Gelieve onderstaand formulier in te vullen bij beschadiging.
Wij nemen binnen 5 tot 10 werkdagen contact met u op.
Om de behandelingssnelheid te bevorderen vragen wij u foto's van uw klacht bij te voegen. De eerste foto is een foto van het product in zijn geheel. Bij detailfoto 1 en 2 kunt u een detailfoto uploaden van de beschadigde plek(ken).

U kunt uw serviceaanvraag ook via WhatsApp sturen:
NL: 06 - 13 86 45 74
BE: 04 - 79 92 00 58