Wij gebruiken cookies om uw online gebruikerservaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Instellingen aanpassen

Op dit moment is de klantenservice tijdelijk onderbezet. Daardoor zijn de wachttijden aan de telefoon en via mail langer dan u van ons gewend bent. > Bekijk veelgestelde vragen

Bestellen

  • Online advies op maat

    BuitenHof Tuinmeubelen geeft u graag persoonlijk advies. Bent u benieuwd hoe een set eruit ziet in uw eigen tuin? Laat één van onze verkoopadviseurs vrijblijvend een advies op maat inclusief terrastekening maken. Op basis van uw wensen, de afmetingen en een foto van uw tuin kunnen wij u op een persoonlijke 3D tekening laten zien wat de mogelijkheden zijn. Vraag gratis online advies op maat aan.

  • Online bestelling plaatsen

    Onze online verkoopspecialisten staan 7 dagen per week klaar om u verder te helpen met uw bestelling of u te adviseren in de vele mogelijkheden die wij bieden. Heeft u een keuze gemaakt? Dan kunt u de bestelling ook direct via de website plaatsen.

    1. Ga naar het product wat u wilt bestellen. U kunt bij het product direct een indicatie van de te verwachte levertijd ophalen. Klik hiervoor op het driehoekje Klik hier voor de actuele levertijd. Als u het product wilt bestellen klikt u op de button In Winkelwagen. Het product wordt nu toegevoegd aan uw winkelwagen. Vervolgens kunt u verder winkelen door meer producten toe te voegen of u kunt de bestelling afronden (zie stap 2).
    2. Wanneer u alle gewenste producten heeft toegevoegd aan uw winkelwagen kunt u op uw winkelwagen klikken om de totale bestelling te zien. Controleer of deze correct is en voeg eventuele kortingscodes of cadeaubonnen toe. Klik vervolgens op de button Naar betalen om de bestelling af te ronden. Vul uw naam en adresgegevens in en klik op Ga verder. U kunt nu kiezen voor (full service) thuisbezorging of afhalen. Klik op de bezorgmethode naar keuze en klik op Ga verder.
    3. Klik op de gewenste betaalwijze. De pagina die u vervolgens te zien krijgt is afhankelijk van uw betaalwijze. Wanneer u heeft gekozen voor een betaling via iDeal, kunt u kiezen voor uw bank en de betaling voldoen. Bij de overige betaalwijzen krijgt u een bevestiging van uw bestelling te zien. U krijgt altijd een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Daarnaast ontvangt u binnen 1 werkdag een orderbevestiging en de CBW voorwaarden.
  • Verzendkosten

    Leveringen in Nederland, België en een groot deel van Duitsland:

    Bij een orderbedrag boven de €250,-  bezorgen wij uw bestelling gratis thuis. Onze bezorgers zetten deze voor u in de verpakking in de tuin. Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag die is gebaseerd op het totale volume van de order.

    Bij een orderbedrag onder de € 250,- zijn de verzendkosten afhankelijk van het volume. Wanneer wij een product met de pakkettenpost kunnen versturen dan zijn de kosten €3,75, bij grotere producten welke door onze eigen bezorgers gebracht worden zijn de bezorgkosten €49,50.

    Voor €49,95 kunt u een Full service pakket toevoegen. De bezorger pakt de meubelen dan uit, monteert deze en plaatst ze op de door u gewenste plek, ook neemt de chauffeur het afval mee retour. Deze bedragen gelden voor Nederland, België en een aantal postcodegebieden in Duitsland (tabel onderin).

    Voor de onderstaande postcodes in Duitsland gelden dezelfde voorwaarden als Nederland en België.
    D40000 t/m D42999
    D44000 t/m D47999
    D50000 t/m D50999
    D52000 t/m D52999

    Voor leveren in overige gebieden in Duitsland of in andere landen kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling.

  • Productvoorraad

    Onze collectie staat voor een groot deel op voorraad en kunnen wij binnen enkele dagen bij u thuis bezorgen. Wanneer dat niet het geval is, dan geeft de website een goede indicatie. Heeft u hier vragen over? Neem dan contact op met onze verkoopafdeling.

  • Zakelijk bestellen

    Het is ook mogelijk om zakelijk te bestellen. Neemt u contact op met onze verkoopafdeling voor een goed advies en het bespreken van de mogelijkheden.

  • Bestelling volgen

    Pakketten:

    Wanneer uw bestelling met pakketpost verstuurd wordt, dan krijgt u een track & trace link gemaild wanneer wij het pakket aanmelden bij DHL. U kunt hier de levering volgen en u krijgt tevens een tijdsindicatie wanneer de verwachte levertijd bekend is.

    Levering door onze bezorgers:

    U krijgt een uitnodiging via e-mail om een bezorgafspraak in te plannen wanneer de bestelling compleet is. U kunt hier kiezen uit meerdere opties en zelf de door u gewenste leverdag inplannen. Een dag voor levering krijgt u een sms met een tijdsindicatie. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  • Bestelling wijzigen

    Wanneer u de bestelling wilt wijzigen dan is dat meestal geen probleem.  U kunt hiervoor contact opnemen met onze verkoopafdeling. We gaan dan samen met u kijken wat de mogelijkheden zijn.

  • Bestelling annuleren

    Wanneer u de bestelling wilt annuleren dan hanteren wij hiervoor de CBW voorwaarden. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

92 % beveelt ons aan 8.7 gemiddeld 17191 beoordelingen