Wij gebruiken cookies om uw online gebruikerservaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Instellingen aanpassen

Nieuwe winkels geopend in Putte en Ternat! > Bekijk winkels

Ruilen & retourneren

  • Producten ruilen

    Wanneer u producten wilt ruilen dan is dat mogelijk binnen 14 dagen. De retourartikelen moeten vrij van beschadigingen en gebruikssporen zijn. Wanneer wij de artikelen bij u thuis om moeten ruilen dan betaalt u hiervoor de bezorgkosten van €49,-. Wanneer u in de winkel of in ons centraal magazijn omruilt dan vervallen deze kosten. Voor omruilen kunt u contact opnemen met de klantenservice.

  • Producten retourneren

    Wanneer u een product wilt retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
  • Herroepingsrecht

    U heeft tot 14 dagen na uw aankoop bedenktijd en heeft het recht om binnen die tijd de overeenkomst te herroepen. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen voor goederen die u tot op dat moment heeft gedaan binnen 14 dagen nadat u ons op de hoogte heeft gesteld gebruik te willen maken van het herroepingsrecht retour. Wel dienen wij de goederen dan reeds retour te hebben gekregen. U betaalt zelf de kosten voor het terugzenden of door ons ophalen van de goederen. In het geval van retournering per post zullen wij ook wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

    Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  • Retourvoorwaarden

    Wanneer een product niet naar wens is of niet voldoet dan dient u dat 14 dagen na aankoop te melden bij onze klantenservice.

  • Retourneringskosten

    Wanneer u een aankoop heeft gedaan welke wij retour moeten ophalen, dan rekenen wij hier €99,50 transportkosten voor.
  • Product beschadigd geleverd

    Wanneer een product beschadigd geleverd is dan willen wij dat graag zo snel mogelijk maar uiterlijk 14 dagen na de aankoop weten zodat wij het voor u op kunnen lossen. U kunt de schade of gebrek melden bij onze klantenservice door het contactformulier in te vullen en foto’s toe te voegen. U kunt de foto’s o.v.v. van uw contactgegevens ook appen of mailen. Onze afdeling klantenservice zal na ontvangst van de melding contact met u opnemen.

  • Product incompleet geleverd

    Wanneer een product of tuinset incompleet geleverd wordt dan zullen wij dat voor u in orde maken en ervoor zorgen dat het ontbrekende deel na geleverd wordt. U dient dit direct na de levering te melden. U kunt daarvoor contact opnemen met onze klantenservice.

  • Terugbetaling

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan binnen 7 werkdagen nadat wij de goederen retour hebben gekregen van ons terug. In het geval van retournering per post zullen wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

93 % beveelt ons aan 8.7 gemiddeld 16939 beoordelingen